Životní situace - žádost o statistické informace

 

 

1. Identifikační číslo návodu:
   
2. Kód životní situace:
   
3. Pojmenování (název) životní situace:
  Žádost o statistické informace
4. Předmět žádosti:
  Český statistický úřad poskytuje statistické informace o sociálním, ekonomickém a ekologickém vývoji České republiky a jejích jednotlivých částí na základě zákona č. 89/1995 Sb., o státní statistické službě.
5. Kdo je oprávněn v této věci jednat (podat žádost apod.):
  O statistické informace může požádat každý občan ČR i cizinec.
6. Jaké jsou podmínky a postup pro řešení životní situace:
  Splnění všech požadovaných náležitostí.
7. Jakým způsobem můžete zahájit řešení této životní situace:
  Návštěva odpovědného pracoviště ČSÚ, telefonický dotaz nebo zaslání žádosti o informace písemnou formou nebo e-mailem.
8. Na kterém úřadu můžete tuto životní situaci řešit:
  Český statistický úřad, Na padesátém 81, 100 82  Praha 10 (nebo také na regionálních pracovištích ČSÚ)  
9. Kde, s kým a kdy můžete tuto životní situaci řešit:
  Český statistický úřad, oddělení informačních služeb, Na padesátém 81, 100 82  Praha 10
tel.: 274 052 304, 274 052 648, 274 052 451, 274 052 765
e-mail: infoservis@czso.cz

Úřední hodiny: po, st : 8:00 - 17:00
                      út, čt: 9:00 - 12:00, 13:00 - 15:00
                      pá: 9:00 - 12:00

Statistické informace poskytují také informační služby regionálních pracovišť ČSÚ.
10. Jaké doklady a informace musíte mít sebou:
  Pro podání žádosti o statistické informace nejsou potřeba žádné doklady.
11. Jaké jsou potřebné formuláře a kde jsou k dispozici:
  Předepsané formuláře nejsou stanoveny, stačí zaslat přesně formulovanou otázku na adresu informačního servisu, zatelefonovat, či zvolit osobní návštěvu.
12. Jaké jsou v této životní situaci správní a jiné poplatky a jak je máte uhradit:
  Správní ani jiné poplatky nejsou stanoveny.
Veškeré údaje, které ČSÚ zveřejňuje na adrese www.czso.cz jsou k dispozici zdarma. V návaznosti na zákon č. 89/1995 Sb v platném znění ČSÚ zveřejnil „Ceník informačních služeb a produktů“ poskytovaných na zakázku.
13. Jaké jsou lhůty pro vyřízení:
  Lhůty pro vyřízení nejsou stanoveny. Termíny zpracování náročných zakázek je nutno předem projednat.
14. Kteří jsou další účastníci postupu:
  Další účastníci postupu nejsou stanoveni.
15. Jaké další činnosti jsou po Vás jako po žadateli požadovány:
  Další činnosti nejsou stanoveny.
16. Můžete využít tuto elektronickou službu:
  Svůj dotaz můžete zaslat e-mailem na adresu: infoservis@czso.cz
17. Podle kterého právního předpisu se postupuje:
  Zákon č. 89/1995 Sb., o státní statistické službě
18. Jaké jsou související předpisy:
  -
19. Jaké jsou opravné prostředky a jak se uplatňují:
  Opravné prostředky nejsou stanoveny.
20. Jaké sankce mohou být uplatněny v případě nedodržení předepsaných povinností:
  Sankce nejsou stanoveny.
21.  Nejčastější dotazy veřejnosti na toto téma a odpovědi na ně:
  -
22. Další informace najdete na www stránkách:
  www.czso.cz v kapitole „Služby“ pod odkazem „Nabídka služeb“, „Informační, konzultační a poradenské služby“.
23. Příslušné informace  můžete také získat z jiných zdrojů nebo v jiné formě, a to:
  -
24. Související životní situace a návody, jak je řešit:
  -
25. Za správnost návodu odpovídá útvar:
  Český statistický úřad, Odbor komunikace
26. Za správnost návodu odpovídá pan, paní:
  Mgr. Štěpánka Zelenková
27. Návod je zpracován podle právního stavu ke dni:
  23. června 2004
28. Kdy byl návod naposledy aktualizován nebo ověřena jeho správnost:
  1. února 2018
29. Datum konce platnosti návodu:
  Konec platnosti návodu není stanoven.
30.   Případná upřesnění a poznámky:
  -