Vizuální styl Sčítání 2021 získal další cenu

04.12.2020

Vizuální styl  Sčítání lidu, domů a bytů 2021, vytvořený Janem Mouchou pro Český statistický úřad, ovládl kategorii  Design – Corporate v soutěži  reklamní kreativity ADC Czech Creative Awards. Podoba značky, logotypu a jednotného vizuálního stylu projektu Sčítání 2021 již dříve získaly dvě vítězství v mezinárodních soutěžích.

Logotyp Sčítání 2021 tvoří stylizovaná číslovka roku, čísla jsou tvořena z piktogramů koláčového grafu, člověka, pinu a domu. Číslovka 2 z loga pak tvoří maskota, který se stává neformální komunikační platformou Sčítání. „Vizuální styl je postaven na jednoduchých ilustracích, tvořených pomocí grafů, šipek, pinů atd. Identita je hravá a přátelská, aby odbourala stigma z minulých let, kdy bylo sčítání lidmi považováno za byrokratické obtěžování a zásah do soukromí,“ uvedl k projektu Moucha.

Předchozí prestižní mezinárodní ocenění byla Mouchovu dílu udělena v rámci soutěží World Logo Design Awards a World Brand Design Society Award.

Zdroj:
https://mam.cz/zpravy/2020-11/zive-reklamni-oskari-art-directors-club-rozdava-louskacky/

Mohlo by vás zajímat