Harmonogram 2015
Jak probíhalo Minisčítání 2015
Každá škola, která se chtěla do projektu zapojit, se zaregistrovala na tomto webu. Škola získala unikátní heslo, jehož prostřednictvím dostali její žáci nebo studenti přístup k on-line dotazníku.
Data z každého odeslaného dotazníku se okamžitě zobrazovala v průběžných výsledcích.
Po ukončení druhé etapy (viz níže) se na webu zobrazily celkové výsledky, a to v podobě animovaných grafů. S jejich pomocí je možné získané informace podrobně porovnávat a kombinovat.
Harmonogram:
1. etapa: Registrace škol
úterý 1. září 2015 - pátek 13. listopadu 2015
Zaregistrovat školu bylo možné již měsíc před samotným spuštěním vyplňování on-line dotazníků a dále souběžně s celou dobou trvání 2. etapy.
Jednoduchou registraci mohl provést zástupce školy (pedagog). Po úspěšné registraci škola obdržela e-mailem heslo pro přístup do on-line dotazníku.
2. etapa: Sběr dat – vyplňování dotazníků
čtvrtek 1. října 2015 - pátek 13. listopadu 2015
Prvním říjnovým dnem odstartovala klíčová etapa Minisčítání, a to vyplňování on-line dotazníků. Žáci a studenti se přihlašovali pomocí hesla, které jejich škola dostala po registraci, a anonymně odpovídali na dvacet jednoduchých otázek.
Po odeslání každého dotazníku se data ihned automaticky zpracovávala a zveřejňovala v průběžných výsledcích.
3. etapa: Výsledky
od úterý 1. prosince 2015
Výsledky budou dostupné v budoucnu po celou dobu existence webu Minisčítání 2015.
Celkové výsledky umožňují nejen porovnání např. regionů a měst, ale i přímo jednotlivých zúčastněných škol. Lze také kombinovat odpovědi na jednotlivé otázky, například je možné vyfiltrovat získané informace podle věku, pohlaví apod.
Pro ty, kteří chtějí se získanými daty dále pracovat a experimentovat, například ve školních hodinách matematiky, je k dispozici export ve formátu xls.